Nestlé Fanpanel

Welkom bij het Nestlé Fanpanel!

Meedenken over een nieuwe koffiesmaak voor Dolce Gusto, de verpakking van jouw favoriete Maggi mix, of een vegetarisch gerecht, ons alles vertellen over jouw chocolademomentjes met Bros of KITKAT? Dat kan vanaf nu, in het Nestlé Fanpanel!

Onze producten zijn jouw producten. Daarom willen wij je uitnodigen om mee te denken over nieuwe of bestaande producten van Nestlé. Als ervaringsdeskundige ben jij dé aangewezen persoon ons te helpen de producten van Nestlé verder te verbeteren. En dat is natuurlijk voor iedereen leuk.

Wat is het Nestlé Fanpanel?

Het Fanpanel is een groep met 5000 panelleden, waarbij je de kans krijgt om mee te denken over nieuwe of bestaande producten van Nestlé. Wil jij bijvoorbeeld meedenken over een nieuwe koffiesmaak voor Nescafé Dolce Gusto, de verpakking van uw favoriete Maggi mix, een vegetarisch gerecht van Tivall, of ons alles vertellen over jouw chocolademomentjes met Bros of KITKAT? Dat kan in het Nestlé Panel.

Als panellid kun je aangeven welke productgroepen je interessant vindt en alleen hier over meepraten. Ongeveer 6 tot 12 keer per jaar ontvang je een uitnodigingsmail voor deelname aan een online onderzoek. Als respondent van het panel zorg jij voor input wat enorm waardevol voor Nestlé is, om te zorgen dat alle introducties die zij doen, getoetst is aan de behoefte van de consument.

                   

Inschrijven

Waarom deelnemen aan het panel?

Als panellid krijg je de kans om:

- Als eerste mee te denken over nieuwe of bestaande producten van Nestlé

- Er voor te zorgen dat alles wat Nestlé lanceert getoetst is aan de behoefte van de consument en dat het past binnen jouw dagelijkse voedingspatroon: "Good Food, Good Life".

- Op de hoogte te zijn van de uitkomsten van onderzoeken en van de acties die Nestlé daarna onderneemt.

 

 

 

 

 

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag?

Ongetwijfeld zul je nog wel wat vragen hebben hoe het zit met privacy, aanmelding en hoe nu verder. Antwoorden op deze vragen kunt je vinden, als je hier klikt.