Meld je zorgen

Vertel ons je eventuele zorgen.

De Nestlé Corporate Business principes weerspiegelen onze inzet voor een bedrijfscultuur waarin respect voor onze normen en waarde centraal staan. Dit is hoe wij zaken doen en vormt een niet-onderhandelbare basis bij al onze activiteiten.

We willen er zeker van zijn dat onze principes in overeenstemming zijn met onze daden. Daarom zijn we bereid om alles te doen wat daarvoor noodzakelijk is.

Jullie kunnen ons helpen dit doel te bereiken. Ons compliance-meldsysteem “Tell us” geeft iedereen de mogelijkheid om via een communicatiekanaal mogelijke afwijkingen van onze Corporate Business principes te kunnen melden.

Belangrijk: problemen met onze producten of onze diensten moeten gemeld worden via het contactformulier of door te bellen met onze consumentenservice.

Hoe maak je een melding in ons Compliance Meldsysteem?

Ons Compliance Meldsysteem “Tell us” is altijd bereikbaar (24 uur per dag, 365 dagen per jaar).

1. Je kan ervoor kiezen een webformulier te gebruiken óf te bellen met een gratis telefoonnummer en daar een bericht achter te laten. De afhandelingsprocedure voor beide mogelijkheden is hetzelfde.

2. In beide gevallen ontvang je een persoonlijk referentienummer. Schrijf dit nummer op en bewaar het goed.

3. Dit referentienummer is jouw persoonlijke toegangssleutel tot het Compliance Meldsysteem en de melding die je hebt ingediend. Hiermee kun je de voortgang van jouw zaak volgen en aanvullende informatie verstrekken. Elke keer wanneer je inlogt in het systeem wordt er gevraagd dit nummer in te voeren.

4. Wij nemen alle zorgen serieus en nemen gepaste actie op elke melding. Wij houden je op de hoogte van onze vorderingen terwijl we je melding verwerken.

5. Je kan op elk gewenst moment teruggaan naar de website om de voortgang van je zaak te volgen.

6. Wij zijn toegewijd aan het verbeteren van ons Compliance Meldsysteem en behouden ons het recht om eventuele wijzigingen te maken in de toekomst.