10 items match this criteria
Titel |
Datum |
MAGGI™ maakt plantaardig makkelijk: meer groenten, minder vlees op het bord in 2026 |
|
Purina Europe lanceert Ocean Restoration programma, met als doel 1.500 hectare leefomgeving in oceanen te herstellen tegen 2030 |
|
Nescafé lanceert nieuwe campagne 'Verwacht meer van elk kopje koffie' |
|
Purina maakt met nieuwe editie 'BetterWithPets Prize' weg vrij voor extra steun aan maatschappelijke organisaties om band tussen mens en huisdier te versterken |
|
Onderzoek: Nederlanders houden van hun plantaardige dranken, maar doen onbewust concessies op voedingswaarde (en dat is niet nodig…) |
|
Nhow introduceert met Garden Gourmet vegan English Breakfast op Brew Monday |
|
Nestlé en Vreugdenhil halveren broeikasgassen boerenbedrijf in 2030 |
|
NESPRESSO ONTHULT NIEUW ASSORTIMENT VOOR THUIS COMPOSTEERBARE KOFFIECAPSULES |
|
No Fairytales en Nestlé zetten diepvriesrevolutie van gezondere alternatieven voort |
|
Vleesvervangers meer geaccepteerd, maar “bij stamppot hoort een rookworst of gehaktbal” |
|