Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

MAGGI

MAGGI is een merk dat al generaties lang een rol speelt in vele Nederlandse huishoudens. De geschiedenis van MAGGI begint in 1886, ondervoeding was een groot probleem. Julius Maggi ging de strijd aan tegen ondervoeding met zijn missie het koken van voedzame maaltijden voor iedereen gemakkelijk, snel en betaalbaar te maken. MAGGI werd vooral beroemd door het bruine aroma flesje van MAGGI en de bouillonblokjes. Inmiddels is MAGGI uitgegroeid tot een breed culinair merk met producten als bouillonblokjes, sauzen en jus.

MAGGI logo

Het is onze missie mensen te helpen elke dag verse maaltijden te koken waarvan ze houden en waarin ze geloven. Wil jij meer weten over MAGGI of geïnspireerd raken door heerlijke recepten? Bekijk dan snel naar maggi.nl of bezoek de MAGGI Nederland Facebook pagina.

Ik kook van harte voor jou!

Samen met Resto VanHarte is MAGGI het initiatief 'Ik kook van harte voor jou' gestart om mensen met elkaar te verbinden. Hiermee willen wij mensen stimuleren juist nu bij te dragen aan de strijd tegen eenzaamheid met een lekkere maaltijd en een praatje. Het initiatief bestaat onder andere uit het 'Ik kook van harte'-kaartje die je hier kunt downloaden. Met het 'Ik kook van harte'-kaartje kan iedereen die graag wil helpen laten weten dat ze een extra portie maken voor iemand anders. Dit maakt met kenbaar door het kaartje online te delen via de (buurt)-groepsapp, via social media met de hashtag #ikkookvanharte, door het kaartje voor het raam te plaatsen of door de brievenbus te gooien bij iemand in de buurt. Buurtgenoten die er in de huidige omstandigheden alleen voor staan en gezelligheid missen, kunnen vervolgens contact zoeken voor een portie eten én wat aanspraak. 

Download hier het 'Ik kook van harte voor jou'-kaartje: Afbeelding