Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Nestlé en UM winnen Bronzen Effie

MAGGI Lekker bezig

Nestlé en UM zijn met de Maggi-campagne ‘Lekker Bezig’ bekroond met een bronzen Effie in de categorie Gedrag Lang.  

Nestlé en UM zagen een gat tussen de Instagrammable foodiecultuur en het dagelijkse koken. In de nieuwe strategie, het creatief concept en de media-aanpak staan de realiteit van het dagelijks koken en de alledaagse thuiskoker centraal: zij zijn lekker bezig! Door de realiteit van het dagelijks koken een podium te geven, werden niet alleen de harten van mensen teruggewonnen maar ook Maggi omzet en marktaandeel. Na de start van de nieuwe creatieve en mediastrategie begin 2019, groeit Maggi harder dan de markt en ook de merkcijfers vinden het pad omhoog.

Valerie van Schaick, directeur Food bij Nestlé: “We geloven vanaf het eerste moment in de nieuwe strategie omdat deze de kernkracht van onze mooie merk Maggi omarmt en relevant naar het nu brengt. Ik ben vooral ontzettend trots op het team bij Nestlé én UM, en dankbaar voor onze mediapartners, een prachtige samenwerking die met deze Effie op een geweldige manier bekroond wordt.”

Lees hier het volledige artikel: Marketing Report - Nestlé en UM winnen Bronzen Effie