Sort by
Sort by

Alle Persberichten

Press Releases
Sort by
197 items match this criteria
Titel Datum
Garden Gourmet speelt in op groeiende consumentenbehoefte aan plantaardige producten
MAGGI™ maakt plantaardig makkelijk: meer groenten, minder vlees op het bord in 2026
Purina Europe lanceert Ocean Restoration programma, met als doel 1.500 hectare leefomgeving in oceanen te herstellen tegen 2030
Nescafé lanceert nieuwe campagne 'Verwacht meer van elk kopje koffie'
Purina maakt met nieuwe editie 'BetterWithPets Prize' weg vrij voor extra steun aan maatschappelijke organisaties om band tussen mens en huisdier te versterken
Onderzoek: Nederlanders houden van hun plantaardige dranken, maar doen onbewust concessies op voedingswaarde (en dat is niet nodig…)
Nhow introduceert met Garden Gourmet vegan English Breakfast op Brew Monday
Nestlé en Vreugdenhil halveren broeikasgassen boerenbedrijf in 2030
NESPRESSO ONTHULT NIEUW ASSORTIMENT VOOR THUIS COMPOSTEERBARE KOFFIECAPSULES
No Fairytales en Nestlé zetten diepvriesrevolutie van gezondere alternatieven voort
Vleesvervangers meer geaccepteerd, maar “bij stamppot hoort een rookworst of gehaktbal”
Nestlé presenteert WUNDA® Barista: Een plantaardig alternatief op basis van gele spliterwten
Nestlé lanceert NESCAFÉ Plan 2030 om regeneratieve landbouw en CO2-reductie te stimuleren en leefomstandigheden lokale boeren te verbeteren
Nestlé lanceert KitKat® Vegan in 15 landen
De voeding van je baby tijdens de vakantie: een goede voorbereiding, is het halve werk
Nestlé Nederland ondersteunt de VS met 'Operation Fly Formula'
Nieuw babyvoedingsmerk Gerber sluit aan bij flexitarische levensstijl van steeds meer Nederlanders
Stichting Hoopheggen en Nestlé Professional starten samenwerking voor meer biodiversiteit in Nederland
Snel knapperige groenten op tafel met nieuwe Garden Gourmet Crunchy Veggies
Nestlé Nederland rapporteert groei jaarcijfers 2021
Nestlé kondigt innovatief plan aan om kinderarbeid aan te pakken, het inkomen van boeren te vergroten en cacao volledig traceerbaar te maken
Pet-tech is de toekomst van huisdierverzorging en -voeding
Voeg 100% natuurlijke kruiden toe aan je gerecht met Maggi Rustic Bouillon
Nestlé en het Rode Kruis halen €113.782 op voor kwetsbare gezinnen
Nestlé introduceert KitKat Vegan
De toekomst van ‘Self-Serve’ koffie: Het vernieuwde koffieconcept van het We Proudly Serve Starbucks® Coffee Program
Garden Gourmet en Health Food Wall slaan handen ineen om veganistische maaltijden aan te bieden aan de zorg.
Garden Gourmet introduceert VUNA: de vegan tonijnvervanger
Nestlé en het Rode Kruis werken samen om kinderen een goede start van het nieuwe schooljaar te geven
Nestlé Nederland heeft nieuwe commercieel directeur
Nestlé stapt over van bosbescherming naar een bospositieve strategie
WUNDA®: een nieuw merk met plantaardige producten op basis van erwteneiwit
KitKat CO₂-neutraal in 2025!
Omgaan met druk is de grootste uitdaging voor ouders, blijkt uit The Parenting Index 2020
Nestlé maakt jaarcijfers 2020 bekend
Nestlé pakt klimaatverandering aan: naar netto-nul emissie in 2050
Garden Gourmet vernieuwt receptuur vegetarisch broodbeleg en is nu glutenvrij
Nieuwe campagne Nescafé Empty Label vertelt middels AR de persoonlijke verhalen van de koffieboeren
Actie van Nestlé en het Rode Kruis haalt €113.740,- op voor kwetsbare groep die geen toegang heeft tot steunmaatregelen
Nestlé verdubbelt inspanningen om klimaatverandering tegen te gaan
Nestlé en de Alliance for YOUth creëren 300.000 nieuwe kansen tegen 2025 om jongeren te helpen
GfK Chocolade Categorierapport 2020: Shopper hecht meer waarde aan de voorraad
Publicatie 9-maanden cijfers 2020
Ontdek de variatie van de authentieke Midden-Oosterse keuken met MEZEAST
Nestlé Purina introduceert eerste recyclebare portiezakje voor nat voer voor huisdieren
MAGGI zorgt voor verbinding tijdens de Week tegen Eenzaamheid
Nestlé intensiveert haar inspanningen naar transformatie van duurzame verpakkingen
LITTLE STEPS® opvolgmelk binnen één uur bij je thuis
LITTLE STEPS® gaat bomen planten in samenwerking met Trees for All om aandacht te vragen voor een groenere wereld
NaturNes Bio introduceert 100% plantaardige babytoetjes op basis van kokosmelk en gepureerd fruit
Nestlé lanceert YES! proteïne repen met plantaardig eiwit afkomstig van erwten en noten
MAGGI zorgt samen met Resto VanHarte voor verbinding met het initiatief ‘Ik kook van harte voor jou’
Mede mogelijk gemaakt... Een verdiepend journalistiek experiment in de cacaosector
Nestlé Nederland bundelt krachten met het Rode Kruis
Nestlé ondertekent na het Nederlandse nu ook het European Plastic Pact
Nestlé Nederland stelt behoedzaam beleid op om haar medewerkers te beschermen voor het coronavirus
Nestlé introduceert Little Steps® opvolgmelk
Nestlé maakt jaarcijfers 2019 bekend
Have a Break in Style met de nieuwe KitKat Gold
Nestlé speelt in op veggiegroei: Garden Gourmet Sensational Sausage is in heel Europa te koop
Nestlé creëert markt voor gerecycled plastic van voedingskwaliteit, lanceert fonds om verpakkingsinnovatie te stimuleren
Nestlé schaalt actie tegen kinderarbeid op en breidt het duurzaamheidsprogramma voor cacao uit
Nestlé gaat de Nutri-Score in Nederland volgens richtlijnen op grote schaal uitrollen om gezondere en bewustere consumentenkeuzes aan te moedigen
De Nederlandse hotelketen Van Der Valk zet Garden Gourmet Sensational Burger op het menu
Social innovators die zich richten op de band tussen huisdier en mens maken kans op CHF 120.000
Catfluencers: de kat als influencer
Nestlé en de Alliance for YOUth op schema met 215.000 banen en trainingsmogelijkheden in de afgelopen drie jaar
Nestlé innoveert met de introductie van “veganistisch rauw gehakt”
Bonzo viert 90-jarig bestaan met ode aan de Nederlandse hond
Zak er maar in!
Nestlé versnelt actie om klimaatverandering aan te pakken en committeert zich aan netto nul emissie in 2050
Nestlé inaugureert haar verpakkingsonderzoekinstituut, eerste in zijn soort in de voedingsindustrie
De Raad van Kinderen adviseert Nestlé over hoe zij kinderen in Nederland kan helpen gezonder te eten
Nestlé vindt de eerste 70% pure chocolade uit die volledig is gemaakt van niets anders dan de cacaovrucht
GfK Categorierapport 2019: Het aspect duurzaamheid biedt de meeste ruimte voor verbetering
Nestlé lanceert YES! repen in papieren verpakking
Nestlé kondigt haar steun aan voor de Nutri-Score in continentaal Europa
Jaarlijks behalen 25.000 kinderen in Nederland hun Dierendiploma
Nestlé verifieert driekwart van haar toeleveringsketen als ontbossingsvrij
De Garden Gourmet Sensational Burger geeft een echte burger beleving
Nestlé Waters viert Wereld Waterdag 2019
Nestlé en Veolia bundelen hun krachten om plastic vervuiling in het milieu aan te pakken en recycling systemen te ontwikkelen
Nestlé versnelt inspanningen om het aantal vrouwen in hogere leidinggevende posities tegen 2022 te verhogen
Nestlé zet actieplan op om ontbossing in de cacaoketen te stoppen en bossen te herstellen
Nesquik introduceert natuurlijk cacaopoeder met recyclebare verpakking
Nestlé sluit zich aan bij Nederlands Plastic Pact voor 100% herbruikbare en recyclebare verpakkingen in 2025
KITKAT brengt met Green Tea Matcha de smaak van Japan naar Nederland
Nestlé maakt jaarcijfers 2018 bekend
Nestlé kondigt de wereldwijde lancering aan van een nieuw assortiment Starbucks producten om thuis van te genieten
Lancering van de Global Alliance for YOUth op het World Economic Forum in Davos met als doel om 6 miljoen jongeren te bereiken in 2022
Een afvalvrije toekomst: Nestlé versnelt actie om de hoeveelheid plastic afval terug te dringen
Nestlé opent onderzoeksinstituut voor verpakkingen om duurzaamheidsagenda te versnellen
Nieuwe CEO voor Nestlé Nederland, Marc-Aurel Boersch CEO Nestlé Duitsland
Nestlé verwelkomt het Nationaal Preventieakkoord
Geldprijs voor stichting die ouderen een kwispelend maatje geeft
NESCAFÉ lanceert Grown Respectfully
Nestlé belooft toename van gerecycled plastic in de EU
KITKAT CHUNKY Salted Caramel Fudge: sweet or salty?
Nestlé roept ontbossing versneld een halt toe door implementatie van 100% satellietwaarneming van haar wereldwijde palmolietoeleveringsketen
GfK Categorierapport 2018: Veel verschuivingen in het chocoladeschap
Nestlé’s streven naar hogere welzijnsnormen voor kippen in Europa wordt geleid door grote merken
Nestlé ontvangt Good Egg Award voor kooi-vrij doel
MAGGI helpt mensen minder zout te eten
Stichting OOPOEH wint allereerste Europese Purina BetterwithPets-prijs
Nestlé lanceert wereldwijd initiatief om kinderen te helpen gezonder te leven
Nestlé wil uiterlijk in 2025 haar verpakkingen voor 100% recyclen of hergebruiken
Nestlé’s KITKAT Ruby eind april in Nederland
Koning Willem-Alexander opent unieke Nestlé-fabriek
Nestlé lanceert eerste product met gestructureerde suiker: 30% minder suiker
Op weg naar onze doelen voor 2020
Nestlé Jaarcijfers 2017
Nestlé en de 'Alliance for YOUth' bieden 90.000 jobs & scholingsmogelijkheden in één jaar
Verklaring van Nestlé over het gebruik van kooivrije eieren in 2025
Publicatie 9-maanden cijfers 2017
Nestlé zet zich in voor honden op de werkvloer
Nestlé helpt 10 miljoen jonge mensen aan economische kansen
Marjolijn Niggebrugge Commercieel Directeur Nestlé Nederland
Nestlé opent de inschrijving voor de duurzaamheidsprijs van 500.000 Zwitserse frank
GfK Zomerrapport 2017: Bewustwording chocoladeshopper noodzakelijk voor beter leven in de keten
SVH Meesterkok Marcel de Leeuw wordt het nieuwe gezicht van Nestlé Professional
Nestlé Nederland Chocolade: 100% duurzaam ingekochte cacao
MAGGI gaat voor goed 
Koffie zorgt voor onmisbare interactie op de werkvloer
The Coca-Cola Company, Mars, Mondelez, Nestlé, Pepsico en Unilever zetten zich samen in voor één consistent systeem voor voedingswaarde-etikettering in heel Europa
Nestlé committeert zich aan drie gedurfde 2030-ambities
Jaarverslag 2016: 3,2% organische groei en verbetering van de operationele winstmarge in constante valuta met 30 basispunten
Nestlé heeft als doelstelling voor 2020 om 18.000 ton suiker uit haar Europese producten te halen
Nestlé jaarcijfers 2016
Rollade met stip op één bij Nederlander tijdens kerstdiner
Nestlé geeft een boost aan werkkansen voor jongeren
NESCAFÉ lanceert koffiemachine voor oploskoffie
Negen multinationals helpen jongeren in Nederland naar werk
Publicatie 9-maanden cijfers 2016
Foodora en GOURMET lanceren bezorgdienst voor katten op Werelddierendag
NESCAFÉ introduceert koffie met Microgrinds
Een derde van de Nederlandse werknemers vindt zichzelf een echte koffiekenner
NESCAFÉ Dolce Gusto en will.i.am bundelen krachten voor nieuwe campagne
Albert Heijn voor vijfde jaar op rij het beste chocoladeschap
Nestlé viert 150-jarig bestaan met succesvolle Nederlandse verbondenheid
Publicatie halfjaarcijfers 2016
Nestlé helpt ruim 3500 Nederlandse jongeren zich voor te bereiden op de arbeidsmarkt
Het Creating Shared Value Global Forum 2016 opent
Kansen in Afrika
Nestlé ondersteunt inspanningen EU voor een beter voedingsbeleid
Nederlander stelt gratis koffie in zorginstelling zeer op prijs
Nestlé investeert miljoenen in Nederland
Duurzame landbouw
Wereldwaterdag
Het leveren van duurzame groei: jaarverslag Nestlé 2015
De positie van vrouwen versterken: Nestlé Creating Shared Value (CSV)-rapport
Nestlé jaarcijfers 2015
KITKAT eerste wereldwijde chocolademerk die 100% duurzame cacao inkoopt
Nederlanders duiken met kerst massaal de keuken in
Koffietrends uit horeca doen intrede op kantoor
Publicatie 9-maanden cijfers 2015
KITKAT koopt vanaf 2016 alleen nog maar duurzaam geproduceerde cacao in
KITKAT is 80 jaar geworden 
Vast ritueel bij koffiemoment
Publicatie halfjaarcijfers 2015
Hoge waardering consument voor chocolade in supermarkt
Nestlé lanceert wereldwijd een nieuw beleid voor ouderschapsverlof
De helft van alle Nederlandse maaltijden is een AGV'tje
50.000 Europese jongeren opgeleid en aangeworven dankzij "Alliance for YOUth"
Nestlé Professional lanceert nieuwe website
Voor en door chefs: Nestlé Professional en Van der Valk presenteren kookboek en premium sauzen
Nederlandse vrouw vindt zichzelf een keukenprinses
Nestlé zet jeugd aan het werk
Nestlé ondersteunt Gelderse jongeren op de arbeidsmarkt
ROLO-fabriek bereikt zero waste
Onze doelstellingen omtrent koffie in 2014
Nestlé Professional introduceert koffieconcept voor kleinschalige woonvormen in de zorg
Nestlé Professional lanceert nieuwe branding voor NESCAFÉ Alegria
2014 Nestlé in society: Creating Shared Value rapport
Leren jezelf te verkopen
Kwalitatief goede koffie belangrijke omzetdrijver leisure branche
Koffieconsumptie lager in grote steden
ISS, Nestlé en Magnus zetten samen eerste stap met Google Glass in de keuken
Nestlé en partners creëren meer dan 100.000 kansen in Europa
Coming soon: Alliance for YOUth live webcast debat
Goede koffie belangrijker dan lunch
Nestlé lanceert Alliance for YOUth in Europa
Een op de vier drankjes is koffie
NVD en Nestlé gaan samenwerken
Nederlanders kookten in 2013 vaker thuis
Nestlé lanceert Europees arbeidsmarktprogramma voor jongeren
Google en Nestlé kondigen Android KitKat aan
Nestlé: Genoeg flesvoeding verkrijgbaar voor baby's in Nederland
Nestlé breidt Special.T uit in Europa
Nestlé wint World Business and Development Award
Nestlé start samenwerking met IDF
Nestlé ondersteunt de wereldwijde ontwikkeling van atletiek voor kinderen
Nestlé eerste voedingsmiddelenbedrijf dat samenwerkt met Fair Labor Association
Amsterdam en Nestlé Healthy Kids Global Programme
Nestlé first-quarter sales: continuation of strong momentum
Strong support for Board proposals at Nestlé S.A. Annual General Meeting
Strong 2010 performance: 6.2% organic growth and increased EBIT margin - Growth in all regions and categories, continued momentum for 2011
Nestlé to enter partnership with Chinese food company Yinlu