Sort results by
Sort results by

Meld je zorgen

Wij geloven erin dat we alleen succesvol kunnen zijn als we waarde creëren voor onze medewerkers, consumenten, klanten, leveranciers en de samenleving. We hebben hiervoor vertrouwen nodig en voor vertrouwen is met respect en integer handelen essentieel.

Respect voor onszelf, anderen, diversiteit en de toekomst centraal staat in alles wij doen. In de Nestlé Corporate Business principes lees je meer over hoe wij zaken doen. Voor onethisch gedrag is binnen Nestlé geen ruimte. Vermoed je of ken je een geval van onethisch gedrag binnen Nestlé? Deel deze zorgen dan met ons via Speak Up. 

Belangrijk: problemen met onze producten of onze diensten moeten gemeld worden via het contactformulier of door te bellen met onze consumentenservice.

CONTACT ONS 

 

Een melding doen in Speak Up
Speak Up is 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar.


1. Je kunt je melding online doen via deze website. Of je kunt bellen met het gratis telefoonnummer 0800 0222931 en voer dan toegangscode 29351 in. Voor de behandeling van je melding maakt het niet of je deze online of telefonisch doet. 
2. Je ontvangt een persoonlijk referentienummer. Schrijf dit nummer op en bewaar het goed.
3. Dit referentienummer is jouw persoonlijke toegangssleutel tot Speak Up en de melding die je hebt ingediend. Hiermee kun je de voortgang van jouw zaak volgen en aanvullende informatie verstrekken. Elke keer wanneer je inlogt in het systeem voer je dit nummer in.
4. Wij nemen alle zorgen serieus en nemen gepaste actie op elke melding. Wij houden je op de hoogte van onze vorderingen terwijl we je melding verwerken.
5. Je kan op elk gewenst moment teruggaan naar de website om de voortgang van je zaak te volgen.
6. Wij zijn toegewijd aan het verbeteren van ons Compliance Meldsysteem en behouden ons het recht om eventuele wijzigingen te maken in de toekomst.


Meld je zorgen