In het nieuws

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws over onze organisatie, of volg ons op Twitter via @NestleNederland.
News List
Jul 27, 2020
Nestlé brengt een proteïnereep van het merk Yes op de markt met plantaardige eiwitten. De meeste van dergelijke repen bevatten dierlijke eiwitten.
Jun 18, 2020
De introductie van Starbucks koffie voor thuis bleek een schot in de roos. Nestlé bracht de wereld van Starbucks naar de supermarkt en zorgde daarmee voor een groot deel van de groei in de koffiecategorie. “En deze introductie biedt nog veel meer groeikansen voor de categorie”
Jun 17, 2020
Het voedingswarenbedrijf Nestlé maakte vandaag bekend dat ze voedselkeuzelogo Nutri-Score, waarop makkelijk te zien is hoe (on)gezond een product is, als universele maatstaf van zijn voedingswaren wil gaan gebruiken. Italianen zijn daar helemaal niet blij mee.
May 19, 2020
De winnaar van de Sustainable Brand Index (SBI) Initiatief van het Jaar Verkiezing is Nestlé Nederland’s Chocoproef, een innovatief project waarin Nestlé haar kwetsbaarheid laat zien in de vorm van een verdiepend journalistiek experiment in de cacao sector. Dit werd bekendgemaakt door Harm Edens en Ruud Koornstra, tijdens de jaarlijkse bekendmaking van de Nederlandse editie van Sustainable Brand Index, die dit jaar online plaatsvond.
May 03, 2020
In je eentje dineren is niet erg gezellig. Resto VanHarte wordt in coronatijd dan ook node gemist. Vandaar dat het sociaal buurtrestaurant -samen met bouillonproducent Maggi- Rotterdammers oproept een portie extra te koken voor alleenstaande stadsgenoten.
Apr 24, 2020
Producenten van voedingsmiddelen hebben vrij weinig last van de coronacrisis. Eten doen we toch wel. Maar we eten nu anders, zegt Fabrice Favero, hoofd van Nestlé Nederland. ‘Dat vergt veel van het bedrijf.’
Apr 21, 2020
De documentaire ‘Mede mogelijk gemaakt…’ is gemaakt in opdracht van Nestlé, maar met gegarandeerde journalistieke vrijheid. Werkt dat?
Apr 09, 2020
Nestlé hecht veel waarde aan haar verantwoordelijkheid nemen voor goede voeding. Daarom heeft de fabrikant de handen ineengeslagen met het Rode Kruis om de meest kwetsbaren in de samenleving te helpen in tijden van het coronavirus.
Mar 20, 2020
“Onze focus ligt nu vooral op het bedienen van de retail en ondersteunen van onze klanten”, laat Judy Schnitger – Zwinkels, head of corporate communications bij Nestlé. De voedingsmiddelenproducent heeft nauw contact met haar partners en doet er alles aan om de productie draaiende te houden.
Mar 13, 2020
Nestlé heeft met het koffiemerk Starbucks de retailmarkt betreden en daarmee meteen de Beste Introductie 2019 gewonnen. Atze Folmer, category & channel sales development lead bij Nestlé vertelt over de introductie in de supermarkt.