In het nieuws

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws over onze organisatie, of volg ons op Twitter via @NestleNederland.
News List
May 03, 2020
In je eentje dineren is niet erg gezellig. Resto VanHarte wordt in coronatijd dan ook node gemist. Vandaar dat het sociaal buurtrestaurant -samen met bouillonproducent Maggi- Rotterdammers oproept een portie extra te koken voor alleenstaande stadsgenoten.
Apr 24, 2020
Producenten van voedingsmiddelen hebben vrij weinig last van de coronacrisis. Eten doen we toch wel. Maar we eten nu anders, zegt Fabrice Favero, hoofd van Nestlé Nederland. ‘Dat vergt veel van het bedrijf.’
Apr 21, 2020
De documentaire ‘Mede mogelijk gemaakt…’ is gemaakt in opdracht van Nestlé, maar met gegarandeerde journalistieke vrijheid. Werkt dat?
Apr 09, 2020
Nestlé hecht veel waarde aan haar verantwoordelijkheid nemen voor goede voeding. Daarom heeft de fabrikant de handen ineengeslagen met het Rode Kruis om de meest kwetsbaren in de samenleving te helpen in tijden van het coronavirus.
Mar 20, 2020
“Onze focus ligt nu vooral op het bedienen van de retail en ondersteunen van onze klanten”, laat Judy Schnitger – Zwinkels, head of corporate communications bij Nestlé. De voedingsmiddelenproducent heeft nauw contact met haar partners en doet er alles aan om de productie draaiende te houden.
Mar 13, 2020
Nestlé heeft met het koffiemerk Starbucks de retailmarkt betreden en daarmee meteen de Beste Introductie 2019 gewonnen. Atze Folmer, category & channel sales development lead bij Nestlé vertelt over de introductie in de supermarkt.
Mar 11, 2020
Na ondertekening van het Nederlandse Plastic Pact heeft Nestlé ook de Europese variant van dit pact getekend.
Mar 07, 2020
Morgen is het Internationale Vrouwendag en wordt er wereldwijd aandacht gevraagd voor gelijke kansen voor mannen en vrouwen. Die gelijkheid is in het bedrijfsleven, zeker in de top, soms nog ver te zoeken. Bij Nestlé Nederland lukt het wel. Meer dan de helft van de boardmembers is vrouw. Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?
Mar 02, 2020
Bedrijven proberen hun werknemers te behoeden voor het coronavirus. De temperatuur opnemen mogen ze niet.
Feb 28, 2020
Nu het coronavirus ook in Nederland de kop opsteekt, nemen bedrijven voorzorgsmaatregelen. Vergaderingen worden afgezegd, meer mensen moeten thuiswerken. Nestlé bereidt zich goed voor.