In het nieuws

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws over onze organisatie, of volg ons op Twitter via @NestleNederland.
News List
Nov 27, 2019
Ook hotelketen Van der Valk gaat voor de bijl. Het bedrijf van de kers op de appelmoes en de schnitzels gaat de veganistische burger van Nestlé op het menu zetten.
Nov 26, 2019
Nestlé gaat het Nutri-Score voedselkeuzelogo op grote schaal uitrollen in Europa. De fabrikant zegt zo een gezondere en bewustere consumentenkeuze aan te willen moedigen.
Oct 08, 2019
Eerder dit jaar introduceerde Nestlé via het merk Garden Gourmet (voorheen Tivall) een vegetarische burger met een rauw uiterlijk. In dezelfde range komt daar nu ook vegagehakt bij. Deze innovatie is volgens het bedrijf net zo sappig als rundergehakt.
Oct 03, 2019
Woef! Hondenvoermerk Bonzo lanceert in het kader van Dierendag (morgen) een lied genaamd '2 miljoen honden', geschreven speciaal voor de viervoeter die altijd zo trouw is aan zijn baasje.
Sep 14, 2019
Voedingswarengigant Nestlé stort zich op onderzoek naar verpakkingen. Op de duurzaamheid daarvan wordt zij namelijk zelf aangekeken. Bij een Instituut voor Verpakkingswetenschappen denk je niet meteen aan Nestlé. Toch opende ’s werelds grootste fabrikant van voedingsmiddelen deze week zo’n instituut. Bestuursvoorzitter Mark Schneider was erbij – als een van de lintenknippers – evenals de voorzitter van de raad van commissarissen, Paul Bulcke. Dat betekent dat Nestlé het instituut belangrijk vindt.
Aug 22, 2019
Mark Schneider is sinds twee jaar de baas bij Nestlé. Hij wist het logge voedingsbedrijf om te vormen tot een flexibelere organisatie en de beurskoers flink te verhogen. "Snelheid blijft geboden, want retail verandert razendsnel."
Aug 20, 2019
Nestlé wil wereldwijd meer vrouwen aan de top. Ze kunnen een voorbeeld nemen aan hun eigen kantoor in Nederland. Daar telt de 13-koppige directie acht vrouwen. Bij ons te gast is Martine Olijslagers-Kuip, directeur Chocolade Nederland Nestlé.
Aug 14, 2019
Nestlé vroeg kinderen om mee te denken over gezond eten. Drie compleet verschillende deskundigen reflecteren op die marketingactiviteit.
Jul 21, 2019
Na de onteigening van de blanke koffieboeren raakte de Zimbabwaanse koffieproductie ernstig in verval. De nieuwe prijspremie die wordt betaald door Nespresso faciliteert de terugkeer van kleine boeren die de sector van de ondergang kunnen redden.
Jul 16, 2019
Nestlé heeft chocolade ontwikkeld die volledig is gemaakt van de cacaovrucht, waarbij de bonen en de pulp als enige ingrediënten worden gebruikt en er geen geraffineerde suiker wordt toegevoegd.