Gezonde toekomst

Ons doel: gezond koken, gezond eten en een gezonde levensstijl stimuleren met onze marketinginspanningen



gezond koken, gezond eten en een gezonde levensstijl 

Wat eten we vanavond?

De overtuiging achter ons MAGGI-merk is dat: goede eetgewoonten beginnen in de keuken. In 2016 stimuleerden we mensen om thuis gezonde maaltijden te koken met toevoeging van 84% groenten in onze MAGGI-maaltijden.

Het wereldwijde productportfolio van MAGGI stimuleert thuiskoken en het bereiden van maaltijden met groente (%).

Grafiek: sterke basis in voeding - Nestlé 

Onze doelstelling voor 2020 

In 2020: Het verdubbelen van het bereik van onze inspanningen om gezond koken en eten te stimuleren. Op deze manier bijdragen aan aan een gezonde levensstijl voor mensen, families en hun huisdieren.

Meer informatie? 

Lees verder in ons rapport Creating Shared Value.