Vakblad voor de Bloemisterij – Maak van het Westland een merk

mei 31, 2018

judy 

Westlandse glastuinders hebben zoveel kennis en ervaring in huis dat het zonde is dat niet te laten zien aan de buitenwereld. “Doe je dat wél, dan kan het Westland uitgroeien tot een merk, een naam die staat voor betrouwbare sier- en groenteteeltproducten”, stelt Judy Schnitger-Zwinkels, hoofd Corporate Communications van Nestlé.

Ze is verantwoordelijk voor alle externe communicatie vanuit de Nederlandse vestiging van Nestlé. Daarbij gaat het niet om de advertenties, commercials en andere reclame-uitingen, maar om “het vertellen van de verhalen over de Nestlé-merken zoals ze echt zijn”. Judy Schnitger-Zwinkels werkt sinds begin dit jaar bij de Zwitserse multinational die in Nederland vooral bekend is vanwege zijn chocolade- en koffieproducten én smaakmaker Maggi.

Op uitnodiging van innovatieplatform HortiHeroes sprak ze onlangs voor een gehoor van studenten die allemaal betrokken zijn bij start-ups in de tuinbouw. Doel was het uitwisselen van kennis en ervaring, waarbij Schnitger-Zwinkels was gevraagd iets te vertellen over hoe de tuinbouw zou kunnen opereren als multinational met de input van en samenwerking met start-ups. Na afloop praatte Vakblad voor de Bloemisterij nog even door met haar.

Lees het hele artikel hier: Vakblad voor de Bloemisterij – Maak van het Westland een merk