Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Nestlé L’Atelier-moederdagbox geeft moeders liefde... en chocolade

Moederdag-campagne van luxe chocolademerk L'Atelier om moeders iets extra's te geven is ontwikkeld door Yune.

Luxe chocolademerk Nestlé L’Atelier lanceert speciale campagne voor Moederdag. Samen met bureau Yune is een actie opgezet om liefhebbers van de chocolade een video-ode te laten brengen aan hun moeders. Doordat Moederdag er dit jaar anders dan anders uitziet voor velen, wilde het chocolademerk van Nestlé iets speciaals brengen. Nestlé L’Atelier heeft daarom mensen via Instagram en Facebook opgeroepen om een videoboodschap voor hun moeder in te sturen en hier heeft het merk vervolgens een Moederdagcadeau van gemaakt, inclusief chocoladereep.

Volgens L’Atelier hebben 567 mensen gehoor gegeven aan de oproep op de socials terwijl er maar 50 boxen beschikbaar waren. De chocolademaker heeft de 50 meest ‘hartverwarmende’ inzendingen geselecteerd en verwerkt in een speciaal voor Moederdag ontworpen videobox. De chocolatier, die claimt dat de L’Atelier-repen een afstammeling zijn van ‘s werelds eerste melkchocoladerereep, legt uit dat bij het openen van de box de ingezonden video afspeelt. Uiteraard is de box ook voorzien van een Nestlé L’Atelier chocoladereep.

Lees hier het volledige artikel: Adformatie - Nestlé L’Atelier-moederdagbox geeft moeders liefde... en chocolade