Sort by
Sort by

Nestlé: ‘Ontzettend veel respect voor de voedselketen’

Respect Voedselketen

“Onze focus ligt nu vooral op het bedienen van de retail en ondersteunen van onze klanten”, laat Judy Schnitger – Zwinkels, head of corporate communications bij Nestlé. De voedingsmiddelenproducent heeft nauw contact met haar partners en doet er alles aan om de productie draaiende te houden.

“We zien hoe deze crisis het consumentengedrag hervormt en kijken hiernaar met veel respect voor al onze partners en medewerkers in de Nederlandse voedselketen; retailers, horeca en zorgprofessionals en distributie- en logistieke dienstverleners”, reageert Schnitger – Zwinkels desgevraagd. “Voor ons geldt dat we als Nestlé zoveel mogelijk inspelen op de verschuiving in de vraag van klanten en de implicaties ervan in de waardeketen. 

Lees hier het volledige artikel: Levensmiddelenkrant - Nestlé: ‘Ontzettend veel respect voor de voedselketen’