Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Bij Nestlé geloven we dat gemeenschappen niet kunnen floreren indien ze geen toekomst aan jongere generaties kunnen bieden. De International Labour Organisation (ILO) schat dat twee op drie jongeren werkloos zijn of een baan hebben die hen in armoede houdt. Als internationaal bedrijf zijn we vastbesloten om jonge mensen te helpen om hun vaardigheden te ontwikkelen en ervaring op te doen, zodat ze banen kunnen vinden of hun eigen zaak kunnen opstarten.

We willen de volgende generatie op werk voorbereiden, om koplopers te worden in ons bedrijf, succesvolle agripreneurs, ondernemers en innovators, ongeacht hun domein of niveau van deskundigheid. Het zal bijdragen aan de opbouw van welvarende, veerkrachtige gemeenschappen en ondersteunt de VN-doelstellingen voor duurzame ontwikkeling.

Daarom breiden we ons Nestlé needs YOUth-initiatief uit om de hele waardeketen te omvatten, vanaf de aanvoer van grondstoffen tot de productie en distributie van onze producten.

  • Onze ambitie
    Het is onze ambitie om tegen 2030 10 miljoen jongeren over de hele wereld te helpen toegang te krijgen tot economische kansen.
    NNY

Onze acties

Gedurende het laatste decennium hebben onze wereldwijde, lokale en merkacties bijgedragen aan de voorbereiding van honderdduizenden jongeren op werk; meer dan 4 miljoen boeren over de hele wereld opgeleid en ondersteund en de bedrijfsvaardigheden van 2 miljoen vrouwen ontwikkeld. Met het oog op de realisatie van onze ambitie voor 2030 zullen we focussen op drie pijlers.