Nestlé Nederland heeft nieuwe commercieel directeur

Nestlé Nederland krijgt per 1 augustus een nieuwe commercieel directeur. Erik Rikken volgt Marjolijn Niggebrugge op na haar benoeming tot Business Manager Plant-Based Meal Solutions voor Europa, Noord Afrika en het Midden Oosten.

Erik Rikken trad in 2007 in dienst bij Nestlé Nederland als trainee en vervulde vervolgens verschillende commerciële posities in category, product & key accountmanagement in retail en out-of-home. In zijn laatste rol was Erik als customer development lead verantwoordelijk voor de samenwerking met een aantal strategische klanten. In deze rol heeft hij de omnichannel samenwerking met deze klanten verdiept en verbreed. Daarnaast heeft Erik de uitvoering van diverse strategische lanceringen begeleid in verschillende categorieën voor merken als Starbucks, Garden Gourmet, MezEast en recentelijk Wunda.

Nestlé: “Onze klanten, hun succes en de continuïteit in de relatie zijn voor ons van groot belang. Met de benoeming van Erik zien we dit vol vertrouwen tegemoet. Met zijn brede commerciële en klantervaring zal hij samen met onze partners verder bouwen om duurzame groei voor hen en Nestlé te realiseren.”