Op weg naar onze doelen voor 2020

Nestlé in Society-rapport: de highlights van onze voortgang in 2017
doelen nestle

In 2017 lanceerde Nestlé meer dan 1000 nieuwe, voedzame producten. Daarnaast heeft het Nestlé Needs YOUth-initiatief meer dan 41.000 nieuwe banen en stageplekken gecreëerd en heeft Nestlé de uitstoot van broeikasgassen in de afgelopen 10 jaar met meer dan 30% verminderd. In het rapport 2017 Nestlé in society – Creating Shared Value (pdf, 15Mb) is de voortgang van onze doelstellingen voor 2020 te vinden.

Het rapport omvat de impact van Nestlé op individuen en gezinnen, gemeenschappen en de planeet, waarbij de 17 Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties worden ondersteund. Daarnaast laat het rapport zien op welke manier Nestlé-medewerkers wereldwijd werken aan het bereiken van onze doelstelling om levenskwaliteit te verbeteren en bij te dragen aan een gezondere toekomst.

Geleid door onze waarden, geworteld in respect, promoot Nestlé transparantie en verantwoording in alle bedrijfsactiviteiten en de gemeenschappen waarin wij actief zijn en werken. Het Nestlé in Society-rapport is onafhankelijk geverifieerd door Bureau Veritas. Nestlé is er trots op om op het hoogste niveau te rapporteren binnen de GRI-richtlijnen (Standard Reporting Guidelines) van het Global Reporting Initiative.

Het volledige Nestlé in Society-rapport is hier te vinden.